tiistai 28. tammikuuta 2014

Huoh... (täältä niitä tulee 2 alkuperäinen)


Hohhhh.... Sori että meni näin kauan... Tein tän postauksen jo monta päivää sitten mutta mä tein sen iskän vanhalla ja huonolla koneella, joka näytti että oisin julkassu tän postauksen, ja muokannu kaikki kuvat Pic Monkeylla, enkä sen jälkee käyny bloggerissa. Nyt tänää juttelin kamujen kanssa samalla ku olin ite koneella ja kysyin että millon ne tekee postauksii, ja multakin kysyttiin että millos sää sitte teet, ja aattelin että nyt ku oon samalla tässä koneella nii voisin kävästä päivittää vähän kuulumisia. Kirjauduin sitten bloggeriin ja katoin 'tekstit', ja siellä oli tää postaus luonnoksena!? Katoin sillo ku julkasin, että tää oli varmasti julkastu ja sitä enne olin tallentanukki tän monta kertaa mut nyt en tajuu :/

Huomenna (luultavasti) tulee tää alkuperänen postaus otin tästä kuvat pois ja liitän ne eri postaukseen ääää kuulostaa seolta mut en jaksa rueta siihe kuvarumbaa tänää ku oon nii väsyny ja kipee (Ja nälkäinen :P) joten Hope u understand? ♥

Muutama juttu vielä ranskiksilla:
(Äääkkhh nälkäää ei ranskiksia xO)


- Cuccilla on obitsu
- Eywalla ei ole obitsua.
(xD)
 - Eywan obitsu on postissa, tai no, Hanna-Marian varastossa, :D 
koska arvelen että se ei ole vielä lähtenyt seikkailulle postitoimistoon. (ollaanpas sitä sarkastisia..)
- Eywan meikit ovat osittain valmiit, eli eipäs vielä innostuta kuvista
- Malen kipea joten älkää odottako hirveen innostavia ja hurjia postauksia viikon sisällä (kuten huomasitte)
Tai no, en halua masentaa, mutta pidän osataukoa noin 20.2 asti koska mulla on leikkaus 18. päivä.

Kyllä mä vielä päivittelen sillee mut ei ehkä mitään kuvatarinoita kuitenkaan paitsi muutamia kuvia ehkä sieltä sairaalasta jos otan cuccin tai eywan mukaan :3

Näkyilemisiin! 


Riinu♥


+ P.S vähäsen tulevia kuvia :33
+PP.S Kuvakisan voitti 1. kuva laitan sen Cuccin profiiliin :3 
Kiitos kaikille osallistuneille! :3











1 kommentti: