lauantai 18. tammikuuta 2014

Heippss :3

Sori taas petin lupaukseni eikä olo kuviin mut tunsin postaamisen tarvetta ja oon iskäl, enkä viitsinyt ottaa palasina olevaa Eywaa tai raajarikko-Cuccia.... :/
Kyl tän kohta pitäis edistyy, suunnittelen jo Cuccin tulotarinaa ja ajan iskä koneelle ostaa obaa.
Saan iskältä siis obitsun, koska (en tiiä miks tai keneltä) sain joululahjan joka oli 40-osainen hylsysarja O.o...

Noh.... Iskä lupas että jos se saa mun hylsysarjan, se kustantaa mulle jotain sen arvoista ka päätin että se saa kustantaa mulle SBH-M oban Eywalle (en menny sekasi, laitan Eywaa oban cuccille), lisäkädet ja uuden ripsarin koska vanha on hymyni näköne ku se harja on osittai kalju ja vääntyny eikä se kerää ripsarii ollenkaa.... Kyl mä selviin taas tästä, ja saatte banskun ja tulotarinan ja lisää kuvii,,,
Huhhhuh on sentää tekemistä.



Riinu






2 kommenttia:

  1. Hahaaaaa olin taas eka kommaaja >:3
    Nyt tunge se faija sinne koneelle tai mä en vastaa teoistani...! Joo eiku mitä? Joo no toivottavasti saat pian sen obitsun xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hoh turha luulo se vaan vitsailee sen sarjan hinnast mä kuolen koht *_*

      Poista