keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Kaarnahullu nukke?

Otsikosta creditti RayRaylle
Ray: ♥

Hehheh :D

Miks mua ees nauratta ku oon pitäny kuukauden tauon enkä oo kertonu teille? 

Sori..... ;n;

Noh, viikon mä tätä postausta olenkin kasaillut niin eiköhän se ois jo aika julkasta.

MUTTA
(miks toi on pienellä?)

MUTTA
dodiii

Alotin vihdoin ja viimein draamiksen!

(tähän kuuluu taputuksia)


Tauon syynä oli siis ihan kiire, laiskuus, harrastukset, laiskuus, kelit, laiskuus ja kaikki muu ylimääränen laiskuus. Masistaki on pukannu nukkesuunnitelman osalta, mulla ei oo mitään hajua mitä teen joillekkin mun nukeille. Mulla ei periaatteessa ole kuin yks "ydintarina" johon liittyy muutamia nukkeja, (ja jonka ensimmäisen osan täs näätte) kun taas toisilla on tarina johon kaikki nuket liittyy. Jotkut aattelee että on ns. "vapaampaa" jos on erillisiä nukkeja. Musta se on vaa sekavaa. Kaikille pitää miettiä erilainen ja uniikki tarina matkimatta ketään. Ehdotelkaas mitä oikeen teen mä oon ihan pihalla.
Mutta, Nyt vihdoin saatte ensimmäisen osion draamiksesta.
Kuitenkin mulla on vielä vähän ilmoitusluontoista asiaa ensin;

Elikkäs oon lähdössä Kreikkaan 28. päivä tätä kuutawuhuuuu♥ ja oon siellä viikon. Sinä aikana ei tuu postausta. Yritän postata ainakin kerran ennen sitä :) Kaksi nukkea otan mukaani, elikkäs sivupalkista löytyypi äänestys käykää äänestämässä!!! 
Kuvia myöskin sieltä tulee, toivon mukaan paremmalla kameralla, jos ei, laatu kakkaa ja tarkennokset pyllystä, varautukaa siihen. 

Nyt en toivon mukaan pölise enempää,
pölöpölö,

joten musa päälle ja kommentoikaa mitä mieltä ootte? :33 



Kirja 1#


"Kaikillahan on valinnanvapaus. Useimmiten jokainen voi päättää omasta elämästään eikö vain?"
Joshua: Et voi voittaa minua, voittamatonta Ewannaa, kaikkien aikojen Ll'sra-johtajaa!

 Joshua: Olen voittamaton ja hallitsen maailman vahvinta asetta, Toledoa!

Rachel: *tiputtaa "aseen"* 
Eikä! Sinähän olet poika! et sinä voi olla Ewanna ja hallita sotureita suuren Shai'erin* rinnalla.

[*= Kuningatar, Utopian planeetan hallitsija]
Rachel: Shali*... Miksi aina sinä saat sen voittajan roolin.
[*= Typerys, idiootti]
Rachel: Välillä on minunkin vuoroni!
Joshua: Ai niinkö? Ehkä onkin parasta, 
Joshua: -Että voitan sinut taas kerran! *juoksee kohti*
Rachel: *kaatuu* .....
Rachel: Minä sinulle Voittajat näytän!!

*

"Minulla sitä vapautta ei ollut. Minut valittiin suojelemaan, 
enkä siitä virasta ennen kuolemaani vapaudu."
"Joidenkin sekin on tehtävä... Luulisin."


 "Uskollinen soturi ei irrota aseestaan edes levossa. Täytyy muistaa kunnia joka liittyy maailman vahvimman aseen kantamiseen."
 Ewanna: !!!
 Ewanna: Jumalatar, ei!
"Mutta miten suhtautuu kunnioitettu vartija vihollisen hyökkäykseen?"
 "Pakeneeko hän, vai taisteleeko hän viimeiseen hengenvetoon?"
 Ewanna: Eih!

*kylästä kuuluu kauhun ja avun huutoja* 
 Ewanna: Ei...



 "...Sen päättää soturi itse."

*****


xoxo, 
Riinu ja Kuolleet kalat 


7 kommenttia:

  1. Ja neiti sanoo mun tarinaa HYVÄKSI?!?!?!?!?!? Mitäs tämä sitten on?! Tääää on tosi hyvä tarina ihan oikeesti jajaja jatkat sit pian eix nii? <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos x3 jatkan jatkan pian x3 yritän tehä seuraavan osan ennen Kreikkaan lähtöä :)

      Poista
  2. Ihan täydellinen tarina!! Jotenkin ihanan surullinen ja haikea tunnelma♥ jaaaamahtavamahtava♥ Ja salaperäinen ja jotekin "Oooh... Mitämitämitätapahtuu..♥ (Enkö osaa kommentoida järkevästi..?) Muuttaaa... Ihan mahtava tarinan alku♥

    VastaaPoista
  3. Wow. Upeat kuvakulmat ja kuvat ylipäätään! Mahtava tarina!

    VastaaPoista
  4. Ouu, niiiin upeaa työtä <3 Ihan mahtava kuvatarina oikeesti! Kuvakulmat elävöitti kuvia niin paljon että välillä unohti että ne on nukkeja *0*
    Lisäks toi vika kuva + toi teksti, apua kuolen <3

    Sut on haastettu!
    http://fonduennuket.blogspot.fi/2014/07/flowers-there-flowers-here-flowers.html

    VastaaPoista