maanantai 19. toukokuuta 2014

Behind the scenes! + something better I meant weird


Joo elikkäs nyt tuli tämmönen välipostaus :3
Toi otsikko on ehkä hiukan kuvaava, nimittäin itekkin varmaan huomaatte, tai no mä ainakin koska oon perfektionisti, että kameran rullalle kertyy jopa kymmeniä "samoja" kuvia. Mä ainakin vasta kokeilen aukkojen kokoja ja ISO-valotuksia ja sellasta niin todellakaan ensimmäinen kuva ei yleensä oo se paras. Niitä kuvia kun tässä vähän poistelin nii ajattelin vähän teillekkin valaista tätä mun kameran linssin takaista kuvaa (siis kuvaa kameran ulkopuolelta. ei sitä mitä te näätte.) :) 
Joitakin vahinkolaukauksia ja mokakuviakin oon keränny tonne loppuun joten tässä kuvia :))


Kyllä, hyvin yleinen kömmähdys *-*
*doublewindattack*
Miks mulle käy aina näin? ;___;
Kyllä se on niin että jokaisessa blogissa on pakko olla yksi kuvaa nuken alapuolelta.
tyyn tyyn tyyn tyyn tyyyyyyyy jooeimitää mut miks mä? xP (tai Ray oikeestaa senhän hiukset ne oli..)
Hyvää yötä ja huomentaaa se on biisi eiks kukaa tajunnu
Joo valotukset piiiiiiikkasen pielessä kääntelin rullaa reeeeilusti väärään suuntaan....

Miks kaikki mun nuket "herää eloon" vasta kameran eessä miks ne muuten näyttää kalpeilta kampeloilta okei keksin ton ite heheh
Kauniit ihmisetNUKET jakavat kauniin peruukin UuU

KRHMhuonon lakkauksen tulosKRHM älkää koskaan kastelko nuken naamaa vaikka se on lakattuKRHM
joo ton takia en sit postaile mitään Eywasta ennen kun saan ton korjattua... krhm.
Minun kaunis kuvauspöytäni öwö
okei toi on lipasto.... Siinä on sekalaisia vaatteita ja kamerakirja xP
Rayn stockperuukki joka on Shai'erini salaisuus kreheh 
kameran linssinsuojus, vesilasi, ruuvvimeisseli, joo kunnon pohojammaalaane täs puhhua möllöttää älkää kysykö mitä möllöttäminen on mun mummo tietää xP 
Ja pariton sukka, kengät, lakana, älkää kysykö ja hevoskirja. Älkää kysykö.
Siinä näette Utopian kuningattaren vaatetuksen
joojoo se on mun verho.
Mut se on nätti älkää tuomitko kun näätte eka kuvan ;__;
Hei mihin se nukke meni? OoO
Ai ohops...
ps. näin käy mulle aika usein x.x
Thank u my God for lightnessmuttasitävoisollavähemmänki
Eläköön valo!!! Josh-vauwweli näyttää pirulta tai joltai pahikselta ,,,;_______;,,,
Too sexyyyyyy
Kattokaa ny noita jalkoja x''DD niissä on semmonen "kumpu"...

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ 
okei mitää ei tapahtunu toi on yleistä taeilla ku niitten kaulatappi ei katkee.
Where's ma Heeeeead (kyllä tietokoneeni tunnistaa sanan Head erisnimeksi.)
Ruumisauto
Koko paketti kasassa *peukku*
Kaunis kuva mun croksista. (tääki oli vahinkokuva, kyllä, mulla ei oo jalkafetissiä)
JALAAAAT (joo ei ooooo x''DDD tajusin just nyt ton jalkajutun...)
Can I knock?
Kuningattaren valta luhistui lattiatasolle
tajusin just että meikäläisen kissa kurkisti tohon kuvaan mut rajasin sen ulos x''D
Tämän upean kuvan takaa, 















...Löytyy hyvinkin kuvituksellinen asetelma.
älkää kysykö mitä mun puuteri tekee tuolla .___o

Siinä varmaan kaikki, 
tän postauksen piti tulla jo aikasemmin mutten kerinnyt koneelle... 
Kameran kanssa oli muutama ongelma mutta nyt saatte taas kuvia öwö
noista edellä nähdyistä "pätkistä" on siis tulossa shootit 
eikunsiiseli kuvasin kaksosista shootit ja niiden epäonnistumiskuvia tos oli :3
joo tää oli ehk outo idea mut oli ees jotain kuvia teille tässä välissä.
Huomenna meillä on luokkaretki PowerParkkiin joten kerkeen postata ehkä viikonloppuna vasta koska tää viikko on tosi kiireinen. Onneks kesä alkoi! :))

Tällä kertaa mulla ei ollut enempää turinoita viikonloppuna tuleepi lisää kuvia :333

xoxo, Riinu ja suruvaipat

4 kommenttia:

  1. omg xD kneel to josh ouo....heheee

    tuli mieleen tosta joshin tappajamurhaaja kuvasta minun tuleva pellettivaippani Layfay..EIku ei kukaa HEHEEE... Ihana banneri!<3

    VastaaPoista
  2. Tuo banneri on ihana! :3
    Kiva tämmöinen erilainen postaus, täytyy myöntää että naureskelin pari kertaa ääneenkin c:
    Mutta oli missä rooleissa tahansa, sun nukkes on upeita :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kummallekkin! :3
      Bannerin oli tarkoitus olla väliaikainen, se on tohon vähän liian ison, mutta samalla tekniikalla olis tulossa yks toinen bansku jos se kelpais? :3

      Poista
  3. YOU HAVE BEEN CHALLENGED

    uneksijapullip.blogspot.fi

    VastaaPoista