lauantai 1. maaliskuuta 2014

Kellonajat on pehvasta.... feat. Cucci

Jooeimitääsyvällistä... 
Täs vaa mietiskelin matkalla mummolaan elämän tarkotusta ja bloggerin pitämisen tarkotusta... Tääl ei nykyää käy ku muutamat lähimmät kamut ja joskus joku muuki... se voi näin aluks johtua siitä ettei mul oo paljoo kuvia, eikä nukkeja ku 2... Kuitenki, kumpikin näistä kriteereistä on muuttumassa, nimittäin jos jaksatte 22.3 asti, (tai niihin päiviin..) täällä pyörii jo 4 nukkea :3
Myöskin kamera vaihtuu parempaan, ja ulkoasu on nyt hehkeempi *3*
Tosiaan, postaukset on kuvattomia ja tylsiä, ellei mun neulan terävää huumoria lasketa kjehheh... koska eywa on tosiaankin palasina, kuten mun jalkakin joten joten... Äh... Onhan mulla muutama kuva ^^ ...mums...

 
Ekaks superylimuokaattu kuva xD
Mä sain ranskalaisia pastilleja xP Namm

Mutta eikai näitä sentään ranskassa keksitty?? :O
Hmmm wikipedia sanoo näin:
Heetki... Ei wikissä sanota mitään Ranskanpastilleista onO Siellä on vain amerikan pastilleista näin:
Amerikan pastillit ovat Fazerin valmistamia makeisia. Amerikan pastillit ovat kiekonmallisia raemakeisia, joiden sisällä on maitosuklaata. Amerikan pastilleja on kolmea eri väriä, oranssia, vihreää ja lilaa.
Amerikan pastillit valmistetaan Lappeenrannassa, Saimaan rannalla sijaitsevassa tehtaassa.

MITÄÄH?? suomessa??!! Oon koko pienen ikäni luullu.... :'(
No höh.



Siellä ne makaaaa Cx

PicFic: Karkkien kohtalo 
Joo mulla oli tylsää .___.

Karkit: Iik mitä tapahtuuuuuu

Karkit: Iiiiiik se tulee hajaantukaaaaa!!

Karkki: Mutta.... Eihän meillä oo jalkoja O.o

Karkki: *pysähtyy* Hups...

samaKarkki: Hei minnes Paavali meni??

Paavali: Auta Eevertti minä haavoituin sodassa!!
Eevertti: Ei onnistu se tuleeeeee....

Karkit: ÄÄäääääääää...

**tässä vaiheessa mun kamera kyllästyi pimeäkuviin ja kieltäytyi yhteistyöstä joten tää loppu tähän .__.**

Sit käänsin pääni...

Cucci: Omnom...  ' 3'
Mä: Heeeeeeeiiii!! Miks sä mutustat Eeverttiä >:(

Cucci: Hä...?
Mä: Laita Eevertti pois >:(

Cucci: Miks..?
Eevertti: *tippuu*

Cucci: Eevertttiiiiiiiiii Eeeeeiiiii....
Mä: Kiva nyt sä tapoit Eevertin ;__;

 Cucci: Hups olimpas hölmö....
Mä: Ai niinkö .___.

Cucci: *kaivaa jotain* Hihiii...

Cucci: Tattadadaaa!!!
Mä: *facepalm*
Cucci: Tässä on monta eeverttiä. On Paavalia ja Eeverttiä ja Terttua
ja Pullavaa ja plaa plaa plaaa....


Öm. Tässä vaiheessa kamera sanoi "Piip" ja sammui .__. Mutta onnitelkaa et sain ees tän verran kuvia kasaan... Ja älkää vihatko mua vaan autoa ku noi kuvat on vähän heilahtaneita... Sain kuvata joka kuvaa 3-7 kertaa enkä silti oo tyytyväinen joihinki... Täs varmaa kaikki, kohta tilataan RayRay ja Josh ^^ Jeee!
Saatan kuvailla huomenna  vielä jotain mut nähdäännn ^3^

Riinu

8 kommenttia:

  1. Wihuhuhihuhiiiii Cucci on söpöööö ja mäki haluun karkkia ono Tää postaus piristi mua tän päiväsestä :'3

    VastaaPoista
  2. Oikeesti et usko kuinka paljon mä nauroin tän postauksen aikana ♥️:) Toi oli niiiiiiin söpö! ♥️♥️♥️ ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitus ^3^
      Piristi mun tylsää alkupäivää tää kommentti :'3

      Poista
    2. Kiitus ^3^
      Piristi mun tylsää alkupäivää tää kommentti :'3

      Poista
  3. Kiitti :D
    Tosin myönnän et mulla oli vähä tylsää :P

    VastaaPoista