perjantai 20. joulukuuta 2013

JUHLIS♡ 20.12




JUHLIS 20.12

Täällä se vihdoin on!!! Turinat alhaalla, nyt nauttikaa :D


Remember?: puhuu   kuiskaa    painottaa    *tekee*   HUUTAA




Eywa: Tervetuloa meidän superhienoon jännään juhlikseen tänään, ja toivottavasti
 ette kauhistu mun hirvittävää ulkonäköäni, kiitos jätti.
Minä: Kiitos itsellesi. -.-
Eywa: .. No, mä sit esittelen tässä muutamia vaatteita, ja kertoilen hiukan asioita ja
tässä kuvassa näätte mun lempifarkkushortsit mun lempitopin kanssa...

Eywa: Näin kädetkin menee taskuihin ja saa rennon asennon ;3
Minä: jos haluatte tietää mun saaisuuden, irrotin kädet ja peitin 
niitä tolla kankaalla....


(Minä: ÄÄK MIKÄ LAATU!!)
Eywa: tässä nää housut ja toinen paita, josta näette miten hyvin
nää sopii aika kaiken kanssa :3


*possukuva* *


Eywa: nexxt tällanen kiva mekkoliini :))


Eywa: Öhh... jätti... 
Minä: niii?
Eywa: miks tää mekko ei mahu äläkä ny kuvaa siinä!
Minä: Emmä tiiä ehkä sää oot lihonu *sulkee kameran* 
Eywa: LIHONUT???
Minä: .... Nii? 


Eywa: Hetkinen.... Obitsu..
Minä: Mitä obitsusta? oisit tietenki halunnu isommat buubsit
Eywa: -///- Sitäkin...
Minä: Hihh etpäs saakkaan >:DDD
Eywa: ... Mut sä ostit mulle obitsun siinä välissä ku en käyttäny
tätä mekkoa!
Minä: Juu '///-
Eywa: Niii!!! Äläpäs syyttele mua siitä läski
Minä: tolla käytöksellä et ainakaa saa ällää (L- koko siis) *lähtee*
Eywa: *facepalm*

Eywa: Noh.. täällä on vielä vika asu joka on mun soturiasu. tää on mukava päällä,
ja hyvä liikkumavara takaa voiton >:D

Eywa: Yläosassa on pitsisomiste koska jätti arvioi mun koon väärin.... 
mutta se tuo kivasti lisää väriä :)


Eywa: Alaosaan on ommeltu 20 kerrosta revittyä kangaspalaa ja se on oikeasti ihanan kevyt ja pehmeä♥






Nyt seuraavaan osioon!




Eywa: Elikkäs nyt esittelen teille mun huoneen!! 

Eywa: Tällainen se on koko komeudessaan! :3
(sori ylivalottunu kuva)

Täältä löytyy peilipöytä, jossa on kaksiosainen peili, ja meikkirasia, sekä timantti muistuttamassa
että kaikki ovat kauniita sekä sisältä että ulkoa :3

Eywa: tässä on pöytä, jonka toiselta puolelta löytyy erään toisen henkilön huone,
mutta puhutaanpa siitä joulun jälkeen lisää ;) Takana astiasto, joita löytyy enemmänkin
mutta ne ovat kaapissa, koska tilan puute.
Vieressä läppäri (apple) ja sen päällä (melkein pudonnut) kalanruoto joka toimii
painona koska se tippui jätin kaulakorusta.

Eywa: Ja täälläpäin Ihana kynttilä jonka illalla jätti sytyttää ja se on hyvä yövalo.


Ja tässä vieressä onkin ihanan pehmeä sänkyni jotta jouduttiin kaventamaan että saatiin lisää tilaa... mutta ei  se haittaa! :))

Eywa: Noh, se oli kai tässä koska jätti tuolta huutelee ja me ei keritty kuvata enempää... mutta pian taas lisää kuvia ja juttuja! :3

Eywa: Heiheeeei!

(Pro-muokattu-kuva...)


10 Minuutin päästä:

Eywa: krooh pyyh...

(Pro-muokattu-kuva)









Njaaah.. siinä se, ei ihmeellinen mutta toivottavasti se kelpaa :) bansku tulee pian, 
ja hyvää joulun odotusta kaikille!!! ♥♥♥






Riina & Eywa



8 kommenttia:

  1. Hihihihiiiiii, aivan ihanaaaaaaaaaah <33
    Eywan vaatteet on kyllä ihania ja Eywa on muutenkin niin suloineeen!
    Mä en kestäääää haluun jo et C... Seuraava nukke tulee jajajajajajaaaa haluun NÄHDÄ SEN o u o
    Ksxsljdvls ihana huone ja en keksi enempää sanottavaa joten heiheiiii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heeeeiii äläpäs paljastele mitään vielä! Varastat vielä mun shown!! ;D

      Poista
  2. aaaaaivan ihana nukkkeeee >.<♥ nähään kai sit yläasteeeelllaa? :(

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia & kiva blogi ^__^ ♥ Liityin lukijaksi! :) Ois kiva jos voisit ehkä käydä tsekkaa mun blogin n w n

    pinjaspullips.blogspot.fi

    VastaaPoista